FAQ

Heeft u een vraag? Raadpleeg eerst onze lijst met veelgestelde vragen.

Contact

Hoe kan ik contact opnemen met King Belgium?

Er zijn verschillende manieren om ons te bereiken:

  • Via het online contactformulier
  • Via mail@kingbelgium.be
  • Of bel ons van maandag tot en met vrijdag van 08u30 tot 12u00 en van 13u00 tot 17u00 op +32 2 655 03 33

Hoe vraag ik een offerte aan?

U kan een offerte aanvragen via volgende wegen: 

- Neem contact met uw lokale vertegenwoordiger

- Via de webshop (zie hieronder)

- Via mail (sales@kingbelgium.be)

Hoe vind ik mijn lokale vertegenwoordiger?

U kan uw lokale vertegenwoordigen vinden aan de hand van onze Commerciële Structuur.

DOWNLOAD HIER ONZE COMMERCIËLE STRUCTUUR

Webshop

Hoe plaats ik een bestelling?

U moet klant zijn bij King Belgium om een bestelling te kunnen plaatsen. 

Nog geen klant? Ga naar de rubriek "Hoe word ik klant bij King Belgium?".

Er zijn zijn verschillende manieren om te bestellen op de webshop, bekijk onze handleiding om meer te weten over onze bestelmogelijkheden.

DOWNLOAD HIER ONZE HANDLEIDING

Hoe vraag ik een offerte aan?

Om een offerte aan te vragen moet u ingelogd zijn op uw account op onze webshop. Zoek een artikel op. Klik op de link “Voeg toe aan offerteaanvraag”.

Als u meerdere artikelen wilt toevoegen aan uw offerte, sluit het venster en herhaal de procedure, het volgende artikel wordt automatisch toegevoegd aan uw openstaande offerteaanvraag.

Zodra alle artikelen zijn opgenomen in uw offerteaanvraag, klik op “Verstuur offerteaanvraag”.

De geldigheid van mijn activatiemail is verstreken. Wat nu?

Als de geldigheid van uw activatiemail is verlopen, ga naar de inlogpagina en klik op "Wachtwoord vergeten?".

Hoe zie ik of ik ingelogd ben?

Wanneer u ingelogd bent ziet u rechts van de zoekfunctie twee opties: 

  • Mijn lijsten
  • Mijn account

Ik zie geen prijzen, hoe kan dat?

Bent u als klant ingelogd dan zijn de prijzen per product zichtbaar. Is uw klantaanvraag bij ons nog in behandeling dan heeft u nog geen inzicht in de prijzen.

U kan een offerte aanvragen voor de producten die u wenst af te nemen.

Het lukt me niet om in te loggen. Wat nu?

Er kunnen een aantal redenen zijn dat het niet lukt om in te loggen. Controleer eerst of u uw e-mailadres juist heeft ingevuld.

Bent u uw wachtwoord vergeten? Ga naar de rubriek "Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?"

Hoe word ik klant bij King Belgium?

Wilt u klant worden bij King Belgium?

KLIK HIER OM KLANT TE WORDEN

Hoe maak ik een bestellijst aan?

U kan uw “Bestellijsten” terugvinden rechts van de zoekfunctie eens ingelogd.

Zoek een artikel op. Klik op de link “Voeg toe aan bestellijst”.

Wanneer krijg ik het totaalbedrag van mijn bestelling te zien?

U kan een geschat totaalbedrag en de subtotalen terugvinden in uw winkelwagen. 

Het totaalbedrag wordt vermeld in de definitieve orderbevestiging en op uw factuur.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat nu?

Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres.

U bent nog steeds niet ingelogd op uw account?

Contacteer ons op +32 2 655 03 33 of via mail@kingbelgium.be

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Ga naar onze webshop. Klik op 'Login' en vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?'.

Hoe zoek ik een artikel op?

U kan aan de hand van een artikelnummer of trefwoord zoeken naar een artikel via de zoekfunctie van onze webshop.


Hoe kan ik mijn inloggegevens terugvinden?

Zoek naar een inschrijvingsbevestiging in uw mails.

Vindt u de inschrijvingsbevestiging niet?

Contacteer ons op +32 2 655 03 33 of via mail@kingbelgium.be

Hoe verander ik de gegevens van mijn account?

Wenst u:

  • uw gegevens te wijzigen? 
  • een bestaand account stop te zetten? 
  • een gedeactiveerd account terug te activeren? 
  • een bestaand account over te nemen?

Contacteer ons op +32 2 655 03 33 of via mail@kingbelgium.be

Hoe kan ik me inschrijven?

U kan zich inschrijven op onze webshop via het inschrijvingsformulier.

Levering en retour

Wanneer kan ik mijn levering verwachten?

Bij King Belgium werken we met vaste routedagen op basis van postcodegebieden. Op uw definitieve orderbevestiging vindt u de dag van levering. Zie ook Klantenservice: Leverdagen en routedagen en levertijd.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk om uw bestelling te retourneren. Lees hier meer over onder Klantenservice: Retourneren.

Wat kan ik doen als de levering niet klopt?

Bekijk in dit geval altijd eerst de pakbon met de gegevens van uw bestelling. Voor meer informatie zie Klantenservice: Fout in de levering.

Kosten en betaalmethodes

Hoe betaal ik mijn bestelling?

U krijgt een factuur toegestuurd van uw bestelling. Zie Klantenservice: Kosten en betaalmethode.

Waar zijn de kosten van mijn bestelling uit opgebouwd?

De kosten van uw bestelling bestaan onder andere uit de leverings- en/of administratiekosten. Voor meer informatie zie Klantenservice: Kosten en betaalmethode.

Ik heb een vraag over een factuur. Aan wie kan ik die stellen?

Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag om de vragen over uw factuur te beantwoorden. 

Contacteer ons:

  • op +32 2 655 03 33 tussen 8u30 en 17u00
  • via mail naar mail@kingbelgium.be
  • via het contactformulier
FAQ
keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x